Missing Consumer Key - Check Settings

Privacy statement Stichting SAAR Foundation

Hoe gaat Stichting SAAR Foundation om met uw persoonlijke informatie? Stichting SAAR Foundation vindt het heel belangrijk dat de verzameling en verwerking van uw gegevens op een zorgvuldige en veilige wijze plaatsvindt. Daarom adviseren wij ook om het privacy statement (laatste update augustus 2020) zorgvuldig te lezen.

Hoe kan Stichting SAAR Foundation persoonlijke gegevens verzamelen?
Doordat u zich een e-mail aan ons verzendt, als u, uw gegevens publiekelijk openbaar hebt gemaakt via social media, maar ook doordat u een bezoek brengt aan onze website. Deze gegevens gebruiken we om onze diensten te kunnen leveren, om die te verbeteren, voor marketing doeleinden en om goede en gepersonaliseerde service te bieden. Hieronder lichten we het verder toe.

Hoe kan Stichting SAAR Foundation persoonlijke gegevens verzamelen? En om welke gegevens
gaat het?

Heeft u een vraag of is er iets niet duidelijk? Per e-mail kunt u ons altijd bereiken. Met het versturen van de e-mail verstrek u ons persoonlijke informatie zoals een e-mailadres.

Social media
Wij maken gebruik van social media, zoals Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram. We gebruiken deze kanalen om onze volgers te informeren over wie we zijn en wat we doen. Voor dit doel publiceren we berichten met of zonder beeldmateriaal. Staan er mensen op
het beeldmateriaal, dan gaan we hier zorgvuldig mee om en vragen we (vooraf) om toestemming. Bent u herkenbaar in beeld en heeft u hiervoor geen toestemming gegeven? Laat het ons weten. Op het gebruik van beeldmateriaal door social media is het privacy statement van het betreffende social media platform van toepassing: Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram.

Website
Door het bezoeken van websites in het algemeen laat u een digitaal spoor van gegevens na. Deze gegevens – zoals via welke zoekmachine u  de website heeft gevonden, welke pagina’s op de website u heeft bezocht – worden in het algemeen gebruikt om de website
verder te verbeteren. Om deze gegevens op een overzichtelijke manier te bekijken, maakt bijna elke website gebruikt van bezoeker analyse programmatuur, zo ook onze Stichting SAAR Foundation website. Om een goed beeld te krijgen van de manier waarop bezoekers van stichtingsaar.nl de website gebruiken, maken wij gebruik van het data-analyseprogramma Google Analytics.

Externe websites
Onze website bevat links naar externe websites. Stichting SAAR Foundation staat niet in voor de inhoud en het functioneren daarvan of de wijze waarop op deze websites wordt omgegaan met persoonsgegevens.
De informatie op onze websites is bedoeld voor informatievoorziening voor de bezoeker. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de op deze website beschikbaar gestelde informatie aan derden is uitsluitend toegestaan na
toestemming van Stichting SAAR Foundation.

Hoe lang bewaren wij uw gegevens?
We houden ons aan de wettelijke bewaartermijnen.

Uw rechten
Uw rechten zijn in de wet geregeld.
Zo mag u:
– uw gegevens bij ons opvragen,
– laten veranderen als die niet kloppen
– laten verwijderen en
– bezwaar maken tegen bepaald gebruik van uw gegevens.

U heeft ook het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Stichting SAAR Foundation doet haar uiterste best om juiste en actuele informatie te plaatsen. Desondanks kan het voorkomen dat bepaalde informatie niet geheel juist of
actueel is. Twijfelt u? Neem dan contact op met Stichting SAAR Foundation via info@stichtingsaar.nl